مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-05اجتماعي

فارس من| جاده ترانزیتی جم - فیروزآباد بزودی ترمیم می شود


رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جم گفت: برای جاده ترانزیتی جم به فیروز آباد فرایند انتخاب پیمانکار برای لکه گیری و ترمیم چاله های این محور آغاز شده و به زودی شروع بکار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، مخاطبان با ثبت سوژه ای در بخش فارس من با عنوان مشکلات جاده ترانزیتی پایتخت و هاب انرژی ایران عسلویه خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در توضیح این سوژه ثبت شده آمده است: همانطور که مستحضرید در حال حاضر جاده ترانزیتی جم به فیروزآباد و بالعکس بالخصوص فواصل پلیس راه فراشبند به شهرستان جم و بالعکس بر اثر نشست های مکرر جاده و حفره های ایجاد شده تبدیل به چاله هایی شبیه چاله فضایی در زمان رانندگی و به هنگام عبور با سرعت زیاد از این چاله ها شده است ضمن اینکه بر آثر سوء مدیریت و ترمیم ناقص کنونی جاده که برخی از نقاط آسفالت را کندن و به جای آن سیمان بتنی نامرغوب ریخته شده و بر روی آن روکش آسفالت نشده وضعیت را به بدتر از قبل تغییر داده و احتمال ترکیدن لاستیک خودروها نیز دوچندان می کند.

خرابی بی حد و مرز مسیر را بر چهاربانده نبودن و خطرات جاده های رخ به رخ اضافه کنید که پایتخت اقتصادی ایران باید این جاده ترانزیت آن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جاده ترانزیتی جم - فیروزآباد بزودی ترمیم می شود

فارس من| جاده ترانزیتی جم - فیروزآباد بزودی ترمیم می شود